Saaga

@ Stormreaver
It is currently Mon Sep 06, 2010 11:54 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Groda- Tauren Warrior - Chromaggus
PostPosted: Thu Feb 25, 2010 2:36 am 

Class: Warrior
Hahmon Nimi: Groda
Race: Tauren
Spec: Protection 15/3/53 Offspec arms 54/17/0
Professionit: Mining ja enchanting Molemmat 450
Armory profiili: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&cn=Groda
IRL Tietoja? (Esm oletko TURKULAINEN? Ikä galtsunick ja muu olennainen)
Elikkäs oon tämmönen vuonna -92 syntynyt jannu asun Tuusulassa ja käyn lukion ekaa luokkaa. Koe viikkoja on sillon tällön, mutta en kuitenkaa jaksa lukea niihin joten sekään ei ole ongelma raidaukselle. En harrasta mitään.

Raidaushistoria?
Vanillassa en kerennyt pelata, mutta TBC:ssä tuli contettia clearattua jonkin verran. Ennen neffia kaatui kara, Gruul, maggy, ZA, 3 bossia TK ja SSC. Nerffin jälkeen meni MH ja muutama bossi BT:stä. SWP jäi kokonaan välistä. Wotlkissa on content farm ollutkin hieman ahkerampaa. 10 man kaikki paitsi Sindragosa ja Lich king down eli siis uldu harmodet, Algalon ja Tribute to insanity on plakkarissa. 25 manissä uupuu Grandista muutama bossi ja icc:stä LK, Sindra ja Blood Queen, mutta takut on tiedossa.

Raidiajankohdat (kilta raidaa ma-to klo (17:30-22:00) voitteko olla useimmilla raideillamme paikalla? (n.80% Raid Attendance)
Kyllä. Etsin tällä hetkellä kiltaa joka raidaa ahkerasti joten siihen voitte luottaa, että raidelle tullaan.

Raidaukseen vaikuttavat seikat? (Esm. Ihmissuhteita, harrastuksia, joiden takia joudut olemaan pois raideilta?)
Ei oo. Aina raideilla ellei jotain oikeesti kauheeta tapahdu.

Raidilla kommunikointi (käytämme 2.1.4 ventrilo versiota, omistatko toimivan mikrofonin sekä kuulokkeet/kaiuttimet sekä toimivan ohjelmiston)
Jep ja uskallan myös puhuu venttii jos on sen aika.

Miksi haluat ja miksi sinut pitäisi ottaa kiltaan?

Näin tossa ohimennen, että teil ois tankki hakuses ja jos haluutte tankkii joka osaa hommat ja jolla on High raid attendance ni mä oon se jannu. Ja haluun killan joka progressaa ja missä on mukavaa possee.

Tutut/suosittelijat killassa?
Ei oo, koska tää on crossrealm apply ni en oo kerenny tutustuu daggerspinelt kehekään.

Miten tulet toimeen muiden kanssa? (kestätkö rankkaa vittuilua, pelleilyä ja erittäin huonoa läppää)

Huono läppä on mun toinen nimi. Totta kai kestän ja takasikki saattaa tulla samalla mitalla.

Kerro aikaisemmista killoistasi (missä killoissa olet ollut/olet, miksi haluat lähteä/lähdit tai sinut potkittiin)
Oon ollu nyt viimesen vuoden ajan muutamalla eri servulla jote nlistaan vaa tärkeimmät killat. Ekaks oli servulla nimeltä Emeriss. Emellä olin muutamassa top killassa kuten Gelu angelus ja The unnamed guild (naxxi ja uldu aikaa). Emelt menin Outlandseille jossa olin Kostajat nimisessä killassa. Kilta oli hyvä ja lepposta possee, mut en saanu tarpeeks raidi aikaa ku oli liikaa warrui killassa ja suurin osa niist oli Officerei. Outlandeilt siirryin Chromaggukselle jossa siis nykyään pelaan. Täällä olin killassa nimeltä Aurora hyvä kilta ja progressiiki tulin mutta päättivät ottaa kolmannen warru tankin sinne vaikka itsekkään en saanut raidi spottia.

Kerro hieman itsestäsi
Kuten alussa kerroin oon tämmönen regular everyday normal guy. Pelailen wowii, koska muijjiikaa en saa :D Raidi päivinä raidataa ja viikonloppusin chillataa kamujen kaa jos jaksaa.

Oma mielikuvitus palkitaan! Tämä ei ole vastauslomake, jonka täytät kohta kohdalta
Aattelin tähä viel iskee kuvan UI:sta ja linkkii world of logsii mist toivottavasti näätte mun viimesimmän killan logit.
Kuva UI:sta http://img186.imageshack.us/img186/2097 ... 022814.jpg
World of logs: http://www.worldoflogs.com/guilds/20210/

Toivottavasti nähää pian!

Profile  

Post subject: Re: Groda- Tauren Warrior - Chromaggus
PostPosted: Mon Mar 08, 2010 9:29 pm 

Aika hidasta tää teijjän vastailu.

Profile  

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 10:24 pm 

Class: Druid
raidataan nii kovaa tahtii ettei kato ehi vastailee, eiköhän joku noist offuist kohta vastaa jotain virallista

Profile  

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 12:17 am 
Officer

jos jaksat vähän enemmän raidata offspecilläs nii vois sut ottaakki kiltaan. Suht aktiiviset 3 tankkia 25maneis, 10man groupeis oiski tarvetta tankille :)

Profile  

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 9:30 am 
Random spammer

Class: Druid
Kiltaan vaa jos tosiaan suurimman osan bosseista suostut vetään fury/ arms specillä. Noista arms ois varmaanki parempi, kun kumminkin antaa sen dmg buffin(eikä mun tarvii manglettaa ku depsin=D). ja myös rogut sais paskoo mutilla meneen.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 2 hours